top of page

Superhappy Summer

Openbaar·5 leden

Dank je wel voor jouw deelname

Ha ladies,

dank je wel voor jullie deelname, ik heb genoten van alle ontwikkelingen - inclusief die van mezelf 😀

Vanavond in de sharing heb ik verteld over 'Navigatie naar jouw Droomleven', de tool die ik gebouwd heb om je te helpen jouw dromen om te zetten in concrete stappen.

Het leuke van deze tool is dat het met je meebeweegt, dus geen statisch 90-dagen-plan waar je na dag 10 al geen zin meer hebt om mee bezig te zijn.

De tool berekent op basis van jouw input elke week opnieuw de kortste route naar jouw droomleven en deelt het op in kleine, haalbare stappen.

En wil je sneller, dan ga je gewoon sneller. Alles is oké; jij werkt niet voor de tool, de tool werkt voor jou.

Mocht je gebruik willen maken van de tool, regel dan jouw inlog via deze link.

Ik ben heel benieuwd welke route de Navigatie voor jou uitstippelt.

Heel veel plezier ervan!

Vrolijke groet,

Marit

Ps. Omdat de tool nog in de kinderschoenen staat, vraag ik op dit moment een kleine financiële bijdrage i.c.m. jouw wensen ter verbetering van de tool; jij hebt dus zeggenschap over hoe de tool zich ontwikkeld.

En omdat de tool steeds beter wordt, gaat de prijs (voor nieuwe gebruikers) per update steeds een beetje omhoog.

De eerstvolgende update van functionaliteiten & prijs staat gepland op 18 juli.

15 weergaven

Annemieke Bremmer is een holistische natuurcoach.

Ze kijkt naar jou als geheel en werkt systemisch, zodat jij 

een veilige basis in jezelf creëert en je eigen unieke ruimte in gaat nemen.

Contactgegevens:

Annemieke Bremmer - Heldoorn
Ik heb een vraag

Ik wil je bellen

Doetinchem (werkzaam op locatie in heel Nederland)

© 2023-2026

Gemaakt door Annemieke Bremmer - Holistika & Merel van Wolferen - The Birds Perspective 

bottom of page